מפת האתר
פוסטים
- “איך מגדלים חוסן באמצעות תנועה?”
- “אם יום תעזבני – יומיים אעזבך”
- “הגוף האקספרסיבי”- תוכנית לימודי תנועה בשיטת לאבאן/בארטנייף
- “וכל עצמותינו יאמרו שירה” – לנוע בין האנטומיה והנפש
- “כולי אוזן” – על נוכחות בגוף, ביטוי וג’וליה רוברטס
- “כל מה שרצית לדעת (על החיים) ולא ידעת איך לשאול (את התנועה)”
- “לאסוף את עצמי ל-חדש(ה)” – סדרת מפגשים מתקדמים למתנועעים מנוסים
- “לדעת בעצמותי”- דברים חדשים שלמדתי על האפליקציה הישנה הקרויה ‘גוף ומוח’, על התפתחותם והתפתחותנו
- “להיות נוכחים במרחב חיינו” – כיצד נחזיר את עצמנו הביתה בסדרת סדנאות בשיטת לאבאן בארטנייף
- “להתייצב בעין הסערה” – הרשמה
- “לחזור הביתה” – סדנאות מעשיות לשחרור סטרס ויצירת חוסן גופני ורגשי – לקבוצות וחברות
- “לחזור הביתה” – סדנת ‘כלים מבוססי גוף ותנועה לשחרור סטרס – הרשמה
- “למצוא עוגן במרחב חיינו המשתנה” – הגירסה הגלילית
- “למצוא שקט בלב הסופה באמצעות הגוף והתנועה” סדנה במרכז הקליני באוניברסיטת חיפה
- “למצוא שקט בתוך הסופה” – הרשמה
- “לשנות את התנועה זה לשנות את החיים”- עוד הרהורים על אמבודימנט
- “מבחוץ – פנימה – החוצה”-סדנת לאבאן בארטנייף לאנשי אומנויות הבמה
- “מה הוא קופייץ?!” הרהורים קופצניים לאוהבים ולחוששים להיפרד מהקרקע
- “מעבר לסיבוב” – הספיראלה של גוף – הנפש
- “עם חלוף הזמן והתנועה” – פוסט לשנה החדשה
- “פתאם קם אדם בבוקר” – פוסט על אמבודימנט של מחאה
- 3 טיפים למניעת כאבי גב
- 3 תרגילים למניעת כאבי גב
- אגב מחשבות על הגב
- אוריינות תנועתית – מה זה ולמה זה חשוב לנו?
- אז מה אני מלמדת כשאני מלמדת מחול? הרהורים מעשיים על המושג Embodiment והשפעתו על הוראת המחול במאה ה-21
- איך גם להתקדם וגם לא ליפול על הפנים כשנעים על חוד הסכין
- איך מיישרים בעיטה ימנית מסובבת ולמה לעשות את זה? או “גלגולו של שינוי”
- איך מצאתי משמעות ובית דרך תנועה
- איך מרגישה ‘ענווה’ בגוף שלך?
- איך נהיה עמידים בתקופת שינוי ורוחות סוערות
- איך נחזק את הכנפיים שלנו ונהיה עמידים יותר בימים בהם ‘אפקט הפרפר’ אינו רק מטאפורה נמלצת
- איך נניע את עצמנו במרחב החיים ביעילות והצלחה?
- איך קשורים מקצבי תנועה ליעילות ולתפוקה שלכם, ואיך כל זה מתקשר להנאה בעבודה?
- איך תנועו בקלות ובנינוחות בדרך להגשמת רצונותיכם בשנה החדשה? או- מה לשירה יפנית ולשריר המותן?
- איך תסייעו לילדיכם ולעצמיכם להתרכז, ליהנות ולהצליח יותר בלימודים בעזרת תרגילי תנועה – שי לפתיחת שנת הלימודים
- אמא’לה, גדל לי האגודל במוח והתכופף לי הצוואר !!!!
- באנו חושך לגרש
- בשבחו של המרחב ה’גמיש’
- בתוך בריכת האור
- בתנועה חולפת – מקצבי מרחב וזמן – סדנת תנועה מרעננת לשנה החדשה
- גם המוח הוא שריר, הפעילו את שרירי הגוף…ותזכרו טוב יותר
- האם אתם/ילדיכם/חבריכם/תלמידיכם/מטופליכם- מתאימים לשוק העבודה במאה ה-21?
- החיים המופלאים של העובר/ה שהיית פעם – מסע בזמן
- מוגן: המדיטציה שתחזיר אתכם הביתה
- הנחיה אישית לאנשי מקצוע
- הסיפור ש-בינתיים- עוד לא נגמר, לצערנו
- העולם המופלא של הרפלקסים ואיך יכול להיות שהם אחראים על כישורי הלמידה שלנו?
- העצמי הנוכח בגופו – קורס בתנועה סומטית אינטגרטיבית בשיטת לאבאן/בארטנייף
- השלום מתחיל בבית – וזו לא פוליטיקה
- ואתם, כבר רקדתם היום?!!
- ידע מחולי – מה זה, בשביל מה זה, והקשר למעמדו של המחול כאמנות שוות-ערך
- כיצד נחזור הביתה?
- כיצד נחזיר את הבית הביתה?
- כיצד תחזירו לחיים שלכם את ה”כן” שלקחה הקורונה, ולמה בכלל זה קרה לנו?
- כל מה שרצית לדעת על לאבאן ולא היה לך את מי לשאול
- כמו דג מחוץ למים – על נשימה, על פעולה, ועל החן של תנועת הגוף והחיים
- לארגן את הקשרים ולשחרר את הפלונטר – מיני-קורס בשיטת לאבאן/ברטנייף למורים לפילאטיס, יוגה ותנועה
- לבסס שקט בלב הסערה – שיעור תנועה מתנה לימים סוערים
- לגדל חוסן – איך יכולה התנועה לסייע לנו להתווסת, לחדש כוחות ולצמוח גם בתקופת חירום מתמשכת
- לדעת בעצמות… או – מה הקשר בין עבודת המטבח והלימודים האקדמיים שלכם
- להאט את עצמי לדעת
- להחזיר את הגוף אל המרחב
- להיות מגדל פיזה
- להסתכל אל מעבר לאופק – כרוניקה של השתנות גופנית ורגשית
- להציב את עצמי במרחב – על גוף, נוכחות ועמדות מרחביות
- להתארגן על עצמי ל-חדש.ה – תנועה במרחב הדפוסים שבין יציבות ותנועתיות
- להתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין
- להתייצב בעין הסערה – תנועתיות, יציבות וחוסן גופני ונפשי
- להתיר את הפלונטר ולהיטיב את הקשרים
- לכל זמן, ועת לכל חפץ – מה בין רצון ותנועה?
- למה “למידה דרך הגוף היא הלמידה המשמעותית ביותר שאנו עושים בחיינו”?
- למה האימיונוגלוביולינים שלך חשובים במיוחד עכשיו, ומי הם בכלל החבר’ה האלה?!
- למה הגוף שלנו יותר חכם מהפוליטיקאים?
- למצוא שקט בתוך הסופה – חוסן גופני ונפשי בזמנים סוערים
- לנוע את עצמי לדעת
- לנוע את עצמי לדעת – תוכנית הרחבה והעמקה בתנועה סומטית בשיטת לאבאן/בארטנייף
- לנוע את עצמי לדעת – לווסת, לארגן ולבטא את עצמנו דרך מקצבי נשימה ופעולה
- לנוע את עצמי… לדעת
- לנוע ולהתייצב בעולם משתנה תכופות
- מבפנים החוצה ומבחוץ – פנימה
- מה הקשר בין הראייה שלך, התנועה שלך, טיול עם הכלבה לפני שקיעה ואיך שתראה השנה החדשה שלך?
- מה חדש בהרגלים הישנים שלכם, או-איך בפסח הזה תשבו בסינאפסה
- מה למבנה העין ולחוש ההומור שלך?
- מה קרה כשלאבאן ויונג נפגשו?
- מהי שיטת לאבאן-ברטנייף ומי צריך אותה בכלל?
- מודולה 1 בתוכנית ההסמכה בלימודי תנועה בגישת לאבאן/ברטנייף
- מחשבות על ‘צמיחה עצמית’ – האם היא אפשרית בשיעור המחול המסורתי?
- מי נמצא בין הראש והזנב שלנו?
- מפגש זום – נשימות ורגיעה 8.10.24
- מתי עדיף To Walk before the Talk ? או – מה לבחירות לכנסת ולתנועה שלכם?!! על תנועה וקבלת החלטות – פוסט מיוחד לקראת בחירות חוזרות ולימי החול
- סדנאות לחברות – “להביא את הגוף אל גוף הידע שלך”
- סומטיקה כאן ועכשיו
- על ‘תיאטרון עני’ וחדוות היצירה
- על אביב ופריחה – מקצבים של תנועה ושל שינוי
- על גוף תנועה ולמידה – פוסט קצר (מדי) לקראת שנת הלימודים החדשה
- על החירות לנשום
- על יעילות תנועתית והיכולת ‘להשקיע עצמך’ במעשיך – מרשימותיה של שחיינית שמחשבת מסלול מחדש
- על תנועה, למידה, מתח וחרדה
- פיתוח חוסן נפשי ורגשי באמצעות תנועה בשיטת לאבאן
- שאני אזחל?!! או- מה יש לנו ללמוד מהתינוקות #1
- של מי ובשביל מה כל הגוף הזה, לעזאזל?!
- שנהיה לראש וגם לזנב, ולהפך
- תודה וברכות על בחירתך במדיטציה
- תנו לגדול בשקט ובשמחה
- תפקוד ואקספרסיביות – בחיים ועל הבמה
דילוג לתוכן